s

Bezorgbeleid

Al onze bestellingen worden verzonden via GLS, Post NL of DPD:

Wij maken gebruik van de verzendsystemen van de koeriersdienst om u de beste communicatie en service voor uw bezorging te bieden.

Om een ​​pakket te volgen: 

VOLG JE BESTELLING

DPD (als het volgnummer begint met 1597 of 680)

GLS (als het volgnummer met EK begint)

POST NL 

Bezorging en installatie:

Veel van onze zitzakken zijn te groot om gevuld te vervoeren. Dit komt, doordat ze groter zijn dan de vervoersbedrijven toestaan. Als ze ongevuld aankomen, open dan de buitenste doos voorzichtig en haal de lege zitzak en de vulling uit de doos. Neem alstublieft de tijd om de instructies te lezen als begeleiding. Het vullen is simpel en duurt gewoonlijk een paar minuten voor 2 personen.

Bewaar de verpakking een tijdje na het vullen van uw zitzak. Wij adviseren u dit, omdat - wanneer u om welke reden dan ook besluit het artikel te retourneren - u deze dozen opnieuw nodig kunt hebben om de zitzak te kunnen terugsturen. 

 

Leveringsopties en -beperkingen:

Normale bezorging - geef ons maximaal 7 dagen

We proberen al onze artikelen zo snel mogelijk te leveren, maar omdat er veel artikelen worden besteld, vragen wij u akkoord te gaan met maximaal 7 dagen. Als u uw item dringend nodig hebt, gebruik dan de optie voor express-levering.  

**Let op: de werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag. Voorbeeld. Express-bestellingen die op vrijdagavond worden geplaatst, worden op maandag verzonden voor bezorging op woensdag of donderdag.

**Uiterlijke besteltijd is 12 uur 's middags.

  

Express-levering:

Voor een express-levering wordt € 7,95 per bestelling in rekening gebracht. Express-leveringen worden op dezelfde dag verzonden, indien besteld vóór 12 uur (exclusief de weekenden). Door een verscheidenheid aan verzendfactoren, bijvoorbeeld: een ver gelegen leveringslocatie, een op bestelling gemaakt product, niemand thuis enz., kunnen wij levering op de volgende dag NIET GARANDEREN. Express-leveringen nemen 2 tot 3 dagen in beslag, afhankelijk van het gebied.

 

Het communicatieproces rond de bezorging:

Wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat, wordt er een e-mail en/of SMS naar u verzonden. Het stelt u op de hoogte dat de goederen onderweg zijn en het verstrekt u de tracking-informatie en contactgegevens.

U ontvangt een tweede e-mail/SMS zodra de artikelen klaar zijn om de opslag van de koeriersdienst te verlaten (meestal vroeg op de dag van levering). Dit geeft u een tijdsindicatie voor de levering, zodat u zich kunt voorbereiden. Mocht het tijdstip niet uitkomen, dan is er een link die u kunt volgen om de bezorging opnieuw in te plannen op een geschikt tijdstip.

Wat gebeurt er als ik de bezorging mis?

Als u de levering mist, wordt er een briefje achtergelaten. De koerier zal ook de volgende dag proberen het product te bezorgen. Mocht u de tweede bezorging eveneens missen, dan wordt u gevraagd het artikel af te halen bij een afhaallocatie. Mocht de koeriersdienst niet binnen 10 dagen van u horen, dan wordt de bestelling naar ons magazijn teruggestuurd.

Zodra het naar ons magazijn wordt teruggestuurd, wordt er € 15 per pakket aan retourkosten gerekend, nodig om de goederen vrij te geven.

 

Bezorgingsbeperkingen:

Wij bezorgen op het gehele vasteland. Wij kunnen niet bezorgen op de eilanden. (Wij leveren ook via lokale websites aan een aantal extra Europese landen; zie onderaan op onze website voor onze huidige lijst van internationale websites). Mocht er een bestelling voor bezorging op een van deze locaties worden geplaatst, dan nemen wij contact met u op om de mogelijkheid te bespreken uw bezorging opnieuw te regelen voor een beschikbaar postcodegebied. Als dit niet mogelijk is, zullen we een onmiddellijke terugbetaling regelen.*